Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa

  • promocja
Wysyłka:
48 godzin
Cena: 5,00 zł 44,10 zł
Cena netto: 4,76 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

W-1088

Główny problem badawczy, jaki postawiono przed projektem dotyczył poszukiwania odpowiedzi na pytanie, jak rozwijać zasoby wiedzy przedsiębiorstwa i jak zasobami tymi w warunkach polskich zarządzać, aby tworzyć warunki sprzyjające budowaniu międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa? Rozwiązania tego problemu nie zamierzano ograniczać do przedsiębiorstw polskich. Jeżeli sukcesy konkurencyjne odnosi przedsiębiorstwo zlokalizowane na obszarze Polski, to wymierne korzyści uzyskuje cała polska gospodarka. Jednocześnie wyrażono przekonanie, że nierozwiązanie problemu rozwijania zasobów wiedzy i sprawnego zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach polskich może się odbić fatalnie na stanie i perspektywach rozwoju polskiej gospodarki i jej miejscu w europejskim i globalnym podziale pracy. Intencją projektu badawczego, którego wyniki stanowią zasadnicze tworzywo rozważań prezentowanych w tej książce, było właśnie zgromadzenie i wygenerowanie takiej wiedzy na temat zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach, która byłaby przydatna dla polskich przedsiębiorstw.


Obj. wol.: B5, 404 str,
Wyd. I
Rok wyd.: 2006
Nr katalogowy: W-1088

Dane techniczne

Autor Stankiewicz Marek Jacek
Liczba stron 404
ISBN 978-83-7285-285-4
Format B5

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
239
Kategorii:
24
Nowości:
1
Promocje:
324

Coockies

Wszystkie podstrony serwisu wykorzystują do swojej pracy pliki COOKIE - więcej na ten temat można przeczytać w Polityka Coockies

Sklep internetowy Shoper.pl