Przywództwo w środowisku globalnego biznesu

  • promocja
Wysyłka:
48 godzin
Cena: 47,25 zł 61,95 zł
Cena netto: 45,00 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 3)
Kod produktu:

W-1168

Książka ukazuje fenomen przywództwa głównie z perspektywy biznesu korporacyjnego.
Pierwsza część - teoretyczna, poświęcona została omówieniu najważniejszych pojęć, zagadnień oraz poszczególnych teorii przywództwa. Autor dużo uwagi poświęca rozważaniom na temat wzajemnych relacji zarządzania i przywództwa , przychylając się do poglądów Petera Druckera, który słusznie wskazywał na bezsensowność oddzielania tych dwóch pojęć. Obecnie trudno odnosić sukces posługując się jedynie instrumentarium klasycznie zaliczanym do obszaru zarządzania. Chcąc dokonać przełomu, zmieniać otaczającą rzeczywistość, emocjonalnie angażować współpracowników w realizację własnej wizji, należy stać się nie tylko dobrym menedżerem, ale także prawdziwym przywódcą.
Przywództwo to przedmiot zainteresowania licznych dyscyplin naukowych. Autor sięga po pozycje z obszaru socjologii, psychologii, pedagogiki, nawet filozofii.
W części empirycznej Autor podnosi problem przywództwa w specyfice środowiska korporacyjnego. Stara się wskazać pożądane cechy, kompetencje oraz specyfikę charakterologiczną liderów. Szczególnie istotne jest tu skonfrontowanie opinii przywódców przedsiębiorstw japońskich z resztą świata.

obj. wol. 435str. 
format B5 
wyd. I 
rok wydania 2008
nr katalogowy W-1168

 

Dane techniczne

Autor Karaszewski Robert
Liczba stron 435
ISBN 978-83-7285-379-0
Format B5

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
239
Kategorii:
24
Nowości:
1
Promocje:
324

Coockies

Wszystkie podstrony serwisu wykorzystują do swojej pracy pliki COOKIE - więcej na ten temat można przeczytać w Polityka Coockies

Sklep internetowy Shoper.pl