Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

  • promocja
Wysyłka:
48 godzin
Cena: 5,00 zł 26,25 zł
Cena netto: 4,76 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

W-1173

W dobie postmodernizmu coraz częściej przed polskimi przedsiębiorstwami pojawiają się wyzwania związane z konkurencją ze strony silnie innowacyjnych firm zachodnich, które po wejściu naszego kraju do Unii Europejskiej z powodzeniem zdobywają polski rynek. Nie oznacza to jednak, że nasze rodzime przedsiębiorstwa są skazane na porażkę, gdyż dostępnych jest wiele rozwiązań, dzięki którym mogą one skutecznie rywalizować z firmami zagranicznymi, a nawet zdobywać nad nimi przewagę strategiczną. Autor przedstawia i systematyzuje informacje dotyczące różnych postmodernistycznych koncepcji marketingowych oraz ich przydatności dla polskich przedsiębiorstw, jak również zakres ich dotychczasowego stosowania w praktyce. 

Sprostanie rosnącym wymaganiom wynikającym z przeobrażeń wymaga zbudowania własnej, wyróżniającej przedsiębiorstwo tożsamości, której odzwierciedleniem jest jego wizerunek. Głównym obszarem polityki wizerunkowej firmy powinno być stałe interaktywne komunikowanie się z uczestnikami środowiska wewnętrznego firmy oraz jej otoczenia, czemu z pewnością sprzyja prowadzenie działalności zgodnie z założeniami orientacji marketingowej, której postmodernistyczne oblicza zostały przybliżone w tej książce.

obj.wol. 212str. 
format B 5 
wyd. I 
rok wydania 2008
nr katalogowy W-1173

Dane techniczne

Autor Baruk Agnieszka Izabela
Liczba stron 212
ISBN 978-83-7285-377-6
Format B5

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
239
Kategorii:
24
Nowości:
1
Promocje:
324

Coockies

Wszystkie podstrony serwisu wykorzystują do swojej pracy pliki COOKIE - więcej na ten temat można przeczytać w Polityka Coockies

Sklep internetowy Shoper.pl