Marketing - podręcznik akademicki

  • promocja
Wysyłka:
48 godzin
Cena: 42,84 zł 50,40 zł
Cena netto: 40,80 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 1)
Kod produktu:

W-412

Krzysztof Andruszkiewicz, Iwona Escher, Stanisław Kaczmarczyk, Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Joanna Petrykowska, Maciej Schulz

Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie podstaw do dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy. Jest on adresowany do studentów na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość. Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Marketingu i Handlu, Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika     w Toruniu. Podręcznik składa się z dziesięciu rozdziałów.

  1. Pojecie, geneza i rozwój marketingu
  2. Marketingowe zarządzanie przedsiebiorstwem
  3. Badania marketingowe
  4. Konsument i uwarunkowania jego zachowań
  5. Segmentacja i pozycjonowanie produktu
  6. Produkt i proces jego rozwoju
  7. Cena i jej kształtowanie
  8. Dystrybucja jako element marketingu
  9. Komunikacja marketingowa
  10. Obsługa klienta w ujęciu marketingowym i logistycznym

wyd. I 
rok wydania 2011

Dane techniczne

Autor Andruszkiewicz Krzysztof redaktor naukowy
Liczba stron 376
ISBN 978-83-7285-578-7
Format B5

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
238
Kategorii:
24
Nowości:
2
Promocje:
324

Coockies

Wszystkie podstrony serwisu wykorzystują do swojej pracy pliki COOKIE - więcej na ten temat można przeczytać w Polityka Coockies

Sklep internetowy Shoper.pl