Nowości

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych

  • promocja
Wysyłka:
48 godzin
Cena: 5,00 zł 37,80 zł
Cena netto: 4,76 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

W- 1251

Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Zakładu Marketingu Produktów Żywnościowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. W książce autorzy zaprezentowali wybrane czynniki wpływające na ostatecznych nabywców wyrobów spożywczych. Omówiono tu chociażby kulturę organizacyjną rodzinnych gospodarstw rolnych jako czynnik warunkujący ich konkurencyjność. Przedstawione zostały także zagadnienia związane z rolą jakości i marki oraz innych atrybutów produktu w oddziaływaniu na zachowania nabywców. Ukazano je w oparciu o wyniki badań odzwierciedlających funkcjonowanie producentów wyrobów spożywczych zlokalizowanych w województwie lubelskim.

Obj.wol.252 str. format B5 
rok wydania 2009
wydanie I 
nr katalogowy W- 1251

Dane techniczne

Autor pod redakcją Agnieszki Izabeli Baruk
Liczba stron 252
ISBN 978-83-7285-454-4
Format B5

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
240
Kategorii:
24
Nowości:
1
Promocje:
323

Coockies

Wszystkie podstrony serwisu wykorzystują do swojej pracy pliki COOKIE - więcej na ten temat można przeczytać w Polityka Coockies

Sklep internetowy Shoper.pl